Soňa: Za pochybení dopravce jsme ještě dopláceli

od Nikola Jaroschová
2 minuty čtení
nastvanazena
nastvanazena

Stěhovali jsme se s přítelem do nového bytu. Byli jsme samozřejmě ve stresu a nic jsme nestíhali. Téměř každý den nám chodil domů nějaký ten balíček s novým kusem do domácnosti, hodně jsme objednávali přes internet. Náš den tedy spočíval v běhání po úřadech, schůzkách s makléřem a vyzvedávání zásilek.

Přes internet jsme si objednali také postel. Její cena se nám zdála výhodná a navíc k ní byla doprava zdarma. Proto jsme při objednávce zadali, že chceme postel dovést přímo dopravcem dané společnosti a těšili se, až nový kousek dorazí. Ukázalo se ale, že to bude mnohem složitější.

Sdělili nám, že postel přijde do tří hodin

Netušili jsme, kdy postel dorazí. Když tedy kolem desáté hodiny ráno přišla zpráva na mobilní telefon, že balíček přijde do dvou odpoledne, poměrně nám to zkomplikovalo plány. V půl třetí jsme totiž potřebovali být někde jinde. Proto jsem volala přímo řidiči s nákladem, zda skutečně do dvou dorazí. Odpověděl, že to stihne pravděpodobně i dřív. Ve dvě hodiny ale stále nebyl nikde nikdo a my s přítelem museli vyrazit do města. Doufali jsme, že nám nechají balíček na nejbližší pobočce pošty, kam bychom pro něj zajeli.

Zdroj: 123RF.COM

Auto společnosti jsme spatřili hned, jak jsme vyšli před dům. Stálo naproti přes ulici, poměrně jsme ale pospíchali a přítel neměl náladu ani čas se hádat s dopravcem. Proto jsme to nechali plavat, vždyť pošta je za rohem, tam sjedeme druhý den autem.

Co ten řidič u domu hodinu dělal, to je nám záhadou. Volal totiž ve čtvrt na čtyři, že je před domem, ale nikdo mu neotevírá. Když jsme mu řekli, že jsme už jinde, byl ještě naštvaný a oznámil nám, že do Prahy jel z Ostravy v podstatě kvůli nám a teď ten náklad zas poveze zpátky.

Na pobočku si musíme dojet sami

Byli jsme naštvaní. Bylo nám totiž řečeno, že si až do Ostravy musíme pro postel dojet sami, což by znamenalo zbytečné výdaje za benzín. Jenom kvůli tomu, že řidič nedojel včas. Rozhodli jsme se tedy objednávku zrušit a koupit postel jinde. Bohužel nám bylo řečeno, že pokud zboží dorazilo, nemáme důvod a tudíž ani právo ho vrátit. Pokud si pro postel nepřijedeme, zkrátka propadne, peníze nám nikdo nevrátí.

Jelikož jsme o peníze přijít nechtěli, pro postel jsme se druhý den rozjeli. Samozřejmě jsme se pohádali se zástupci firmy, ztropili hned několik scén a postel si nakonec odvezli. Jsme s ní spokojeni, přesto už od firmy nikdy nic nekoupíme. Jednání s nimi bylo to nejhorší, se kterým jsme se kdy setkali. Žádná stížnost neměla úspěch, a proto jsme alespoň napsali nepříznivé recenze všude, kde to šlo. Někdy se zkrátka výhodná cena nemusí rovnat kvalitnímu prodejci.

Autor: Šárka Cvrkalová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články