Mirka (33): S kamarádkou jsme jely na dovolenou. Já si přivezla suvenýry, ona těhotenství

od Luboš Klouček
2 minuty čtení
97865723 s

Já a kamarádka Katka jsme se po dlouhém vybírání té správné destinace konečně rozhodly. Chtěly jsme dlouhou a exotickou dovolenou. Neměly jsme ani jedna přítele, takže jsme plánovaly samé večírky a pobavení.

Na druhou stranu ale musela zapadat do našich finančních možností. Malta byla jasná volba a my se nemohly dočkat. Já jsem právě dala výpověď z práce a Katka ještě studovala. Naše dvouměsíční dovolená mohla začít.

Letní dobrodružství

Nemohly jsme se dočkat a už na letišti jsme začaly slavit. Katka se bojí létání, tak jsem ji chtěla odvést myšlenky alkoholem. Za pár hodin jsme dorazily do hotelu a naše malé dobrodružství mohlo začít. Prvních pár dní jsme se rozhodly strávit na pláži u krásného moře. Vyfintily jsme se a vyrazily se opalovat nahoře bez. Hned druhý den začal Katku sledovat jeden plavčík a neustále po ní pokukoval. Za několik dní s ním měla rande.

Zdroj: 123RF.COM

Relax

Další den ráno mi Katka řekla, že to nestálo za nic a nechce o tom vůbec mluvit. Už jsme to tedy neřešily a užívaly si sluníčka a krásy ostrova. Malta na mě působila jako kouzelný ostrov plný romantiky s křišťálově modrým mořem. Najdete zde vše, nádherné skalnaté břehy a rozlehlé podmořské jeskyně. Objevily jsme luxusní lázně, dechberoucí architekturu a zapadlé hospůdky, kde jsme se dozvěděly různé historické zajímavosti a pověsti.

Nečekaná zpráva

Náš pobyt se blížil ke konci a Katce bylo několik dní hodně zle. Sváděly jsme to na místní gyros, který jí asi nesednul. Za pár dní to přešlo, proto jsme si rychle užívaly poslední dny na tomto magickém ostrově. Katka se necítila dobře a vypadala na umření. Doporučila jsem jí, ať si zajde na nějaké testy do místní nemocnice. Možná chytla nějakou virózu. A co doktoři zjistili?

Sympatický mladý doktor Katce oznámil, že je těhotná. Byla v šoku a vůbec nic neříkala. Zkusila ze sebe něco dostat, ale byly to jen vzdechy. Katka si sedla na židli a rozdýchávala tu šokující zprávu. Já to stále nechápala. Na pokoji mi to kamarádka vysvětlila. Ten večer, co měla rande s plavčíkem, se spolu vyspali a on ji posléze řekl, že má přítelkyni. Naštvaně odešla a od té doby se neviděli. Katka si dítě plánuje nechat, ale otce o tom nemíní informovat. Naše dovolená jí otočila život vzhůru nohama.