Komerční sděleníZajímavosti

Tvorbu loga přenechtejte profesionálům! 

od Luboš Klouček
2 minuty čtení
meeting
meeting

Logo je v podstatě firemní značka. Firmu v první řadě reprezentuje. Jak, to záleží na jeho kvalitě. Nápadu, myšlence, ale i samotném zpracování.

Je prokázáno, že firemní loga vnímáme podvědomě. Na rozdíl od samotného názvu firmy. Jak by dobře navržené logo mělo vypadat? V první řadě by mělo být jednoduché a snadno zapamatovatelné. Ale také originální. Klient by se si jej měl okamžitě spojit právě s vaším podnikáním, ať již zbožím či službami. Vezměte si logo McDonaldu. Zná jej celý svět. Stejně jako loga spousty dalších nadnárodních firem. To, do jaké míry logo vejde do všeobecného podvědomí zákazníků, záleží na mnoha faktorech. Z jednoho je však třeba vycházet – ze samotného loga jako takového.

Logo jako malé umělecké dílo

Zdroj: 123RF.COM

Logo v podstatě je malým uměleckým dílem, které na zákazníky a klienty působí podvědomě, tedy psychologicky. Z toho důvodu by se mu mělo líbit. V každém případě ne ho odpudit. Na druhou stranu by nemělo být zas moc složité, jinak si ho lidé nezapamatují. Zákazníkům a klientům by se vaše logo mělo vrýt pod kůži. Při pouhém spočinutí na něj by si jej měli spojit právě s vaším podnikáním.

Tvorbu loga svěřte profesionálům

Z grafického hlediska a po technické stránce logo samozřejmě musí být dokonalé. Vytvoření loga tak z tohoto důvodu není něčím, do čeho byste se měli pouštět svépomocí, ale spíše ho svěřit odborníkům z řad profesionálních grafiků. Třeba ze společnosti Stovkomat, s.r.o., což je největší portál na online služby v České republice. Ti logo přirovnávají k vaší druhé tváři. Nebo alespoň k tváři vašeho podnikání. Ano, tím logo skutečně je. Tváří, která vás reprezentuje i na místech, na nichž nejste. Tváří, která ovšem i prodává.

Logo za několik stovek? Ano, je to možné!

Tvorba loga na míru zde začíná na několika málo stokorunách. Za 800 Kč vám například grafik navrhne logo pro vaše osobní použití, ať již na vašem osobním blogu či účtu na sociálních sítí. O 300 Kč dráž vás vyjde logo na webové stránky pro menší firmu. Budete-li však logo profesionálně využívat, vedete velkou firmu či logo potřebujete ve velkém rozlišení, počítejte s cenou 1500 Kč. V nabídce věak je třeba i logo na pozvánku za 250 Kč. To vše jsou velmi slušné ceny, nemyslíte? Tak neváhejte a do vlastního loga určitě investujte. Tato investice se vám zcela jistě brzy vrátí!

Autor: redakce


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články