Komerční sdělení

Strategie koňských dostihů – obchodování před živým přenosem

od Nikola Jaroschová
3 minuty čtení
Dostihy
Zdroj: Shutterstock

Toto je jednoduchý a snadno srozumitelný průvodce obchodními strategiemi dostihového dostihového obchodování na 20Bet.

Obchodování s koňmi před startem je pro začátečníky bezpečnější než obchodování během závodu.

To dává obchodníkům čas na analýzu a vyhýbá se tomu, aby byli zaskočeni pohyby trhu, které by mohly rušit pozornost, když závod probíhá. Dostihovým začátečníkům je vždy dobré připomenout, že obchodování v tomto režimu je mnohem, mnohem rychlejší než v tenise nebo fotbale, a proto je běžné, že amatér je náchylnější k chybám, protože výkyvů je hodně. rychle.

V této příručce vám jednoduchým způsobem ukážu některé z nejpoužívanějších strategií na tomto trhu.

Výměna koně je možná před startem dostihu nebo v průběhu dostihu. Takže od této chvíle jasně identifikujte:

Sázejte / obchodujte před začátkem zápasu, říkejme tomu:

  • Pre-live sázení / obchodování
  • Sázejte / obchodujte během závodu, budeme to nazývat: Bet / trade in live

Je to realita, i s malými změnami v kurzech je možné vydělat peníze. Je pravda, že během závodu se udělá ještě víc, ale i ztráty mohou být větší! A ty se stávají a musíte je přijímat s určitou pravidelností.

Obchodování je vždy spojeno s rizikem / odměnou. Pre-life máme nižší riziko a nižší výnos. Naživo máme větší riziko, ale můžeme mít vyšší výnos. Ideální je najít dobrou šanci na zisk, s co nejmenším rizikem. Ale pamatujte, že neexistuje strategie bez rizika.

Zaklady pré-live trading

Moje předzápasová strategie je najít silné favority. Obvykle mohou být v top 3 nebo top 4 koní, v závislosti na nejvyšších kurzech na některých specializovaných dostizích.

To se děje několik hodin předtím, než se trhy začnou měnit na likviditu. Takže jsem na těchto různých stránkách vsadil na koně s nejvyšším hodnocením. Pak se také snažím řídit nějakým typem, který sází na koně.

Vyhodnocuji kurzy v průběhu dne, abych vyhodnotil svou pozici, možná jednou za hodinu, dokud trh neabsorbuje peníze, pak hledám vstupní trend, než pozici pohodlně opustím. Pokud ne, zavřu svou pozici.

Na trhu před závodem se kurzy obvykle pohybují o několik tiků, mezi 5 a 10. Zde se dělají dobré obchody. S více vstupy a výstupy v době před startem závodu.

Je pravda, že o této metodě je třeba mnohem více vysvětlovat a mluvit, a co vám mohu říci více, je to, že musíte sledovat grafy generované jakýmkoli obchodním softwarem. Tímto způsobem mohou analyzovat pohyby šancí v grafech a získat lepší představu o směru šancí a objevit nejlepší čas k ukončení.

Opět musíte trénovat a trénovat. Není nic lepšího než různé obchodní software, které umožňují tréninkový režim.

Položte pole

Strategie LAY THE FIELD je jednou z nejpoužívanějších strategií obchodníků v koňských dostizích. A dodnes se hojně využívá. V zásadě se jedná o sázku proti jednomu nebo několika koním s příslušnou odpovědností.

Základem strategie je zadávání vstupních příkazů proti oblíbeným koním v dostihu, minimálně až 4 oblíbeným koním. Tyto příkazy jsou „zasazeny“ před začátkem zápasu, aby byly během zápasu spárovány.

Vložený kurz musí být menší nebo roven 2,00, ideálně menší. Takže pouze 2 koně jsou spárování pro zaručený zisk. Čím více shodujete, tím větší zisk.

Není to však jednoduchá strategie aplikovatelná na kohokoli. Abyste byli s touto strategií sázení úspěšní, musíte dodržovat několik tipů.

Ne všechny STRATEGIE platí!

Jednou z velkých chyb většiny amatérských obchodníků je, že si myslí, že mohou opakovat stejnou strategii při více exekucích a dosáhnout zisku.

Pokud budete sázet na všechny koňské dostihy s kurzem 1,50, nebudete dlouhodobě v zisku. Musíte vzít v úvahu velikost závodní skupiny a také konkurenceschopnost, která bude v závodě existovat.

Favorit s nízkými kurzy bude obtížnější mít několik koní s nízkými sázkami (protože budou mít mnohem vyšší kurzy a je nepravděpodobné, že by dosáhli nízkého kurzu), takže jsou to typ dostihů, kterým se této strategii vyhnout.

Autor: redakce


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články