Nela Slováková je zpět s dalším podnikatelským záměrem. Ani tentokrát to nevyšlo, Nela navíc opět nepřiznala pravdu

od Soňa Jiroutová
3 minuty čtení
Nela Slovakova
Zdroj: Profimedia

Nela Slováková se prezentuje jako influencerka a podnikatelka. Po skandálu s rouškami a látkami z módních domů skončila, aby se vrátila s parfémy a vaporizéry. Co se týče druhého zmíněného, zatím se o žádném průšvihu neví, ale nový parfém se jí nevyvedl a obsahuje zakázanou látku. Influencerka však volí stejnou cestu jako předtím, tedy hlavně zatloukat.

Nela Slováková své podnikání zpochybnila již v době koronavirové, kdy se vrhla na zdravotnický materiál. V té době byly roušky a dezinfekční gely nedostatkovým zbožím, obchodníci tak využili situace a ceny těchto komodit vytáhli do neuvěřitelných výšek.

Falešné certifikáty i dokumenty

Nela prý chtěla pomoci v době, kdy se tohoto zboží nedostávalo, a na svém e-shopu začala prodávat dezinfekční gel o obsahu 100 mililitrů za 543 korun a roušku za 289 korun.

„Dezinfekce je vyrobena v laboratořích marocké firmy zabývající se profesionální bio- a ekokosmetikou. Dezinfekce obsahuje procenta alkoholu na zneškodnění virů a bakterií nacházejících se na vašich rukou. Rouška se skládá ze tří vrstev, kde je doprostřed vložena látka s aktivním stříbrem, která virům a bakteriím brání,“ psalo se tehdy na jejím e-shopu.

Na influencerku se snesla vlna kritiky za to, že vydělává na nedostatkovém zboží, a dokonce na ni byla poslána hygienická stanice a Slováková musela dokládat certifikáty.

Jenže se ukázalo, že certifikáty byly padělané a dle serveru Šíp měl zaměstnanec firmy, který certifikáty vydal, dostat padáka. Roušky měly obsahovat aktivní stříbro, ale nebyly o nic účinnější než ty bavlněné.

O e-shop se začala zajímat Česká obchodní inspekce, protože se influencerka začala ohánět dokumentem z testování látky od Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jenže ten byl také padělaný.

„Protokol z měření nevznikl na základě žádné oficiální objednávky evidované v systému Univerzity a není oficiálním dokumentem. Došlo k neoprávněnému zneužití razítka ústavu fyziky a materiálového inženýrství, které není dle vnitřních norem ani platné,“ uvedla pro Super Petra Svěráková, mluvčí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš?

Influencerka to nevzdala a pokusila se o nový podnikatelský záměr. Nabízela kalhoty z látky, ze které mají šít módní domy jako Gucci nebo Louis Vuitton.

„Občas moji dodavatelé narazí v Itálii na podobné látky/skvosty. Ještě mám jedny Gucci/Hermes a modré LV. Samozřejmě jde o Louis Vuitton originál látku, ze které jsem si nechala ušít, co jsem chtěla. Jde o 100% hedvábí, které se nesmí prát v pračce a je doporučené prát šamponem na vlasy a ve vlažné vodě,“ napsala na svůj instagram k fotce prodávaných kalhot.

To se ale nezdálo fanouškům ani odborníkům.

„Návrhářské domy z toho šijí své kolekce, ale látku vám neprodají, pokud ano, není to originál. K originál látce se vy zkrátka nedostanete. Proč by to ta firma dělala, když má svoji výrobu?“ uvedla pro Extra přední módní návrhářka Klára Nademlýnská.

Influencerka situaci nezvládala, v roce 2022 ohlásila konec s bulvárem i podnikáním a uvedla, že se stěhuje pryč.

Nela vstoupila do řeky i potřetí, počtvrté…

V roce 2023 byla ale zpět v plné síle a na svém instagramu začala propagovat vapíky bez nikotinu.

„Konec smradlavým cigaretám! Naše vlastní Přenosné Vodárničky, vapíky bez obsahu nikotinu. Vapíky jsme vyráběly vlastní, a proto celý proces trval tak zatraceně dlouho, a tak jsme rády, že je to konečně venku. Zákaz prodeje osobám mladším 18 let,“ napsala k příspěvku, který měl její nový podnikatelský záměr propagovat.

Kromě toho, že tím porušila zákaz propagace tabákových výrobků na sociálních sítích, se tentokrát (zatím) žádný větší průšvih neukázal.

A tak Nela Slováková pokračovala dále a rozšířila své portfolio o další parfém. Ačkoliv se nechala na instagramu slyšet, že vůně prodává pět let a jsou vždy vyprodané, tak nejspíše zapomněla na to, jaké mají mít náležitosti. Údajně kvůli chybějícímu číslu šarže na obalech musela nyní parfém stáhnout z prodeje.

„My to tam neměli, protože nám to prostě nikdo neřekl. Parfémy nám byly dodány pouze s číslem šarže na lahvičce, tak proto nemáme číslo na krabičce,“ vysvětlila Slováková pro Super s tím, že hned poté se parfémy vrátí do prodeje.

Dle serveru Antiyoutuber se ale ukázalo, že influencerka nemluví pravdu. Zákazníci začali sdílet fotky, na kterých je číslo šarže jak na obalu, tak na parfému. Pravým důvodem stažení parfému má být fakt, že obsahují látku butylphenyl methylpropional, která je od 1. března 2022 v ČR zakázaná.

Zdroje: iDNES, Šíp, Extra, Instagram, Super, Antiyoutuber

Autor: Soňa Jiroutová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články