KOMENTÁŘ: Bolek a Vladimír Polívkovi jako bohém a básník válcují jiné reklamy plné slavných osobností

od Soňa Jiroutová
2 minuty čtení
Bolek a Vladimir Polivkovi
Zdroj: Profimedia

Nový ležák si zaslouží novou reklamu a nové tváře. To si řeklo reklamní oddělení pivovaru Krušovice a vybralo si slavného otce a syna. Kombinace Bolka a Vladimíra Polívkových je skoro až sázka na jistotu.

Tento text je komentářem autorky.

Bolek Polívka je legendou mezi herci a o jeho oblibě u českých diváků nelze polemizovat. Jeho syn Vladimír však nezůstává pozadu a své místo na výsluní si také našel.

Dalo se tedy očekávat, že potenciálu této rodiny si brzy všimnou zaměstnanci public relations a dvojici osloví, aby se zapojila do některého z jejich projektů.

Od básníka k bohémovi

Nedávno to napadlo i tým pivovaru Krušovice a otce se synem zapojili do kampaně na nový ležák jménem Bohém. Kampaň navíc pivovar udělal dvoufázovou.

„Naše zadání bylo velmi ambiciózní a spojené s velkými očekáváními, která byla splněna bezezbytku. Chtěli jsme nejen vystoupit z řady, ale hlavně podpořit vnímanou kvalitu produktu, a proto jsme zvolili na české poměry odvážný přístup založený nejen na funkčních, ale hlavně emočních benefitech,“ vysvětluje záměr reklamy Group Brand Manager Jiří Coufal.

A tak se v první fázi diváci seznámili s poetickým básníkem, který ve verších představuje složení ležáku a užívá si klidu v přírodě. Reklama končí záběrem na bohéma v podání Bolka Polívky.

Otec ukáže synovi život bohéma

Malebnou hudbu v druhé fázi vystřídá skupina Carry The Throne a krásu přírody vystřídá divoký večírek.

Otec se totiž rozhodne synovi ukázat, co je to bohémský život. A že to bude velká jízda, ukazuje hned první záběr, kdy otec přijíždí k synovi na koni.

Divoký večírek, ze kterého se synovi doslova zatočí hlava a na jehož konci skončí s tetováním „táta“, je pak trefně zakončený větami: „Tati, ty seš teda…“ „Bohém, co?“

Zacíleno na mladé

Marketingová ředitelka společnosti pro server MAM vysvětlila, proč zvolili tento koncept reklamy.

„Značka Krušovice je velmi známá, povědomí o ní má 98 procent českých spotřebitelů. Ale naše mladší aspirativní cílová skupina od 25 do 40 let k ní má neutrální vztah. To bychom chtěli změnit. Proto na ni cílíme komunikaci, pro kterou však zároveň platí, že nesmí negativně narušit tu současnou cílovou skupinu, která má ke Krušovicím vztah,“ uvedla.

A tento záměr se dle mého názoru povedl. Reklama rozhodně neurazí současné konzumenty Krušovic a zároveň svým spádem a hudbou osloví i mladší ročníky.

Nelze je nemilovat

Názory lidí na reklamu se liší, to by snad ani jinak nešlo. Ale převažuje spíše kladné hodnocení. A co se mě týče, tak zcela oprávněně.

První fáze mě moc nenadchla, protože jsem úplně nevěděla, co mám očekávat od jejího konce. Pobavil mě ale koncept otce a syna.

Druhá fáze tomu celému dala smysl a děj, který měl velký potenciál a byl skvěle využitý.

Nemluvě o tom, že pojetí staršího otce, který si život užívá plnými doušky a učí to svého romantického syna, je prostě dokonalé.

Nezbývá než doufat, že bude mít příběh pokračování, protože tihle dva opravdu baví a narozdíl od Genzera se Suchánkem, které buď nesnášíte, nebo milujete, tyhle dva prostě milujete. A tečka.

Zdroj: Mediaguru, MAM, YouTube

Autor: Soňa Jiroutová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články