Eva Burešová tvrdí, že Přemek Forejt nedělá reklamu na fastfood pro peníze. Její slova se nesetkala s úspěchem

od Šárka Cvrkalová
2 minuty čtení
eva buresova premek forejt
Zdroj: Profimedia

Nový hudební klip Přemka Forejta, ve kterém propaguje fastfoodový řetězec McDonald’s, některé fanoušky pobavil a potěšil, jiné ale šéfkuchař a dnes už očividně i muzikant zklamal. To, že hraje Přemek v klipu na potraviny jako na hudební nástroje, považují lidé za ukradený nápad. Navíc šéfkuchař prý jen podporuje obezitu u dětí a pro peníze se pořádně ponížil.


„Dobří umělci kopírují, ti nejlepší ale kradou.“ I tímto citátem podle webu Apetit online okomentovali nový reklamní spot někteří lidé na sociálních sítích. A podle všeho se jednalo o mírnější vyjádření, řada jedinců si rozhodně nebrala servítky.

Svůj vztek si lidé vybíjejí různě. Někteří na Přemkovi, kterému píší na sociální sítě, jiní se zlobí na Juřího Buriana alias Kapitána Dema, který je autorem textu k nové písničce. Řada jedinců pak kritizuje daný řetězec celkově. Ten se ale brání, že o žádné kopírování rozhodně nejde.

Inspirace, nebo zlodějina?

Klip se údajně velmi podobá jedné německé reklamě, která se na internetu objevila před pár měsíci. Podle českého fastfoodu ale nemá jejich reklama se snímkem kontroverzního francouzko-amerického umělce Marka Rebilleta nic společného. Řetězec se prý jednoduše „jenom inspiroval“.

Kromě této kritiky se setkává s největšími negativními ohlasy především sám Forejt. „V době, kdy i děti trpí obezitou a už tak se jim těžko vysvětluje, proč tam nejíst, mi osobně nepřijde propagovat mekáč moc ok. Nicméně každý máme svoji cenu, tu vaši už známe,“ zkritizoval Přemka jeden ze sledujících na jeho instagramu.

Burešová se ho zastala

Bylo jenom otázkou času, kdy se vloží do celé debaty Přemkova partnerka, herečka Eva Burešová. Přemek totiž situaci moc neřešil a sdílel jenom příspěvek, ve kterém dal najevo, že je mu vlastně jedno, co si fanoušci myslí.

„Jaký jste měli víkend? Já zjistil, že stále umím zvednout pár lidí ze židle,“ napsal s klidem na instagramu k jedné ze svých fotek.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Premek Forejt (@premekforejt)

Zato Burešová se do lidí pustila. Přemek podle jejích slov rozhodně nedělal reklamu pro peníze. A za obezitu údajně nemůže McDonald’s nebo nějaká reklama, ale nezodpovědní rodiče dětí. „To je zase druhá móda, věčně poukazovat na peníze. Třeba to o penězích vůbec není. Třeba mají jen lidé jiný pohled na věc,“ napsala podle deníku Expres.

„No, je nejjednodušší v této době všechno házet na influencery, herce, zpěváky. Nezlobte se na mě, ale za obezitu dětí většinou opravdu nemohou oni, ale jejich rodiče. Za mého dětství dělal reklamu na mekáč Justin Timberlake, ale rozhodnutí vzít mě tam bylo vždy na mých rodičích,“ doplnila.

„Mně se máma vždy ptala, jestli skočím z okna, pokud skočí i Lucka z céčka, jen proto, že byla nejpopulárnější ze školy. Reklam je všude hromada. Dělají je většinou dospělí lidé z vlastního rozhodnutí a z různých důvodů. Ale ovlivnit se tou reklamou už musí člověk sám, a ne dělat věci jen proto, že reklamu na to dělá jeho oblíbená tvář z obrazovky,“ rozepsala se.

Bohužel se její slova nesetkala s úspěchem. Podle fanoušků je totiž Evina logika velmi pokroucená. Lidé by se očividně měli na klip s Forejtem dívat, na druhou stranu ho ale nemají poslouchat v tom, co se jim snaží prodat. Burešová je tak ve výsledku podle sledujících alibistka a Přemek tak trochu zlatokop.

Zdroj: Apetit online, Expres, Instagram

Autor: Šárka Cvrkalová


Sdílet článek:Share on Facebook
Facebook

Související články