Dana: Zapojení internetu mělo být zdarma. Místo toho jsme platili úplně za všechno

od Nikola Jaroschová
2 minuty čtení
majlant za zapojeni
majlant za zapojeni

Přednedávnem jsme se stěhovali do nového bytu. Nosili jsme spoustu krabic ze čtvrtého patra bez výtahu, měli jsme tak stresu až nad hlavu. Navíc jsme přepisovali i elektřinu a naše hlavy plné podepisování smluv a starostí zkrátka neřešily detaily. Proto, když jsme si domluvili převod služeb internetu na novou adresu, e-maily, co mi od společnosti chodily, jsem ani nečetla.


Paní v telefonu mi řekla, že je přepis zcela zdarma, pokud budu mít připravené staré komponenty. Technik si nebude nic účtovat, internet nám zapojí a dokonce i nainstaluje všechny služby, které si sami nastavit nedokážeme.

Naúčtovali nám několik stovek za nepřipravené zařízení

Kabely a krabičky ze starého bytu jsem měla položené na stole. Uznávám, že byly různě zamotané do sebe, v rámci stěhování zkrátka nebyl čas na to je rozmotávat a věnovat se tomu. Technik ale zjistil chybějící části a naúčtoval nám pět set korun za nepřipravenou techniku. Když jsme protestovali proti výši částky, začal nám vyprávět, jak mají všichni kabely přehledně smotané, že tím rozmotáváním ztrácel čas a navíc nám jisté části chybí.

Prý neměl dostatečný přístup k zásuvkám

Zdroj: 123RF.COM

Zdržení za tři sta korun nám naúčtoval i ve chvíli, kdy se nemohl dostat k zásuvce, kam kabely zapojoval. Marně jsme mu objasňovali, že přišroubovanou skříňku nechal v bytě předchozí majitel. Údajně byly všechny informace vypsány v e-mailu, včetně částky za zdržení s takovými maličkostmi.

Za nainstalování programů si účtoval dalších pět set korun

V e-mailu prý bylo napsáno, že budeme platit za nainstalování služeb a programů, protože si to velká spousta uživatelů již dovede udělat sama. Zdarma byl pouze výjezd technika a zapojení kabelů. Později jsem opravdu v dokumentech poznámku našla, ale až na konci desetistránkového přepisu. Navíc mi paní do telefonu dvakrát potvrdila, že nebudeme platit vůbec nic.

Ve výsledku jsme technikovi zaplatili dva tisíce tři sta korun. Ačkoli jsme se snažili později bránit a odvolávat se na rozhovor, který byl monitorován, nikdo nám nepotvrdil, že by informace v e-mailu č telefonátu byly mylné. Bohužel jsme tedy o peníze přišli. Jejich služby využíváme dodnes, ale při příštím stěhování rozhodně popřemýšlím o nějaké společnosti, která k nám bude upřímnější.

Autor: Šárka Cvrkalová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články