Dana: Dodávková služba se nám nevyplatila. Platili jsme mnohokrát víc, než bylo domluveno

od Nikola Jaroschová
2 minuty čtení
Zdroj: 123RF.COM

Objednávat věci z internetu pro nás bylo s manželem na denním pořádku. Platili jsme obvykle na dobírku, nikdy jsme neměli žádný zásadní problém se službami společností, usnadnilo nám to život, protože prohlídkami kamenných obchodů bychom ztratili příliš mnoho cenného času. Přesto se nám jednou taková internetová objednávka velmi nevyplatila.


Bylo to v létě, ten den jsem se vzbudila asi v šest hodin ráno. I bez deky jsem nedokázala přes úmorné vedro spát. Manžel vyšel z ledové sprchy a dřív, než jsem si stačila postěžovat na horko já, udělal to on. Proto jsme se rozhodli, že bez větráku už nedáme ani jeden den. Poprvé v životě jsme si objednali zboží s dodáním ještě v ten daný den.

Větrák měl stát pět set korun. Doprava je prý zdarma

Zdroj: 123RF.COM

Chvíli jsme procházeli internetové nabídky, až jsme našli černý větrák dokonale se hodící k nám do bytu. Byl poměrně levný, navíc u něho svítila akce na dopravu zdarma. V rychlosti jsme zadala dodací údaje a čekali, až konečně zboží dorazí. Ještě před polednem nám přišla zpráva, že je naše zásilka na cestě. Kurýr volal zhruba v jednu hodinu a my byli nadšení, jak rychle se k nám naše záchrana dostane. To jsme ale netušili, kolik budeme ve skutečnosti platit.

Navymýšleli si poplatky snad úplně za všechno. Dokonce i za odmítnutí zásilky

Zdroj: Dmytro Sidelnikov/123RF.COM

Když mi dopravce oznámil, že budu platit necelé dva tisíce, nestačila jsem se divit. Nejdřív jsem si myslela, že se spletl. On mi ale začal objasňovat, za co částky jsou. Doprava prý zdarma rozhodně není a špatně jsme si stránky přečetli. Bránila jsem se, ale on mi zboží odmítl vydat bez zaplacení celé částky.

Navíc za dodání v ten samý den údajně připlácíme tři sta korun. Kdybychom si prý přečetli smluvní podmínky, vše v nich najdeme. Byla jsem naštvaná a chtěla větrák vrátit. Ani to bohužel nevyšlo, protože bychom prý museli zaplatit pokutu pět set korun za to, že se kurýr s cestou namáhal zbytečně.

Neměli jsme dostatek hotovosti. Platili jsme i za zdržení dopravce

Kartou se platit nedalo a v hotovosti jsem měla necelých tisíc korun. Poslala jsem manžela k nejbližšímu bankomatu, i tak ale u nás kurýr stál před domem asi půl hodiny. Nakonec si ještě naúčtoval dvě stě korun za zdržování dopravce. Větrák jsme si nakonec vzali i za jejich směšně vysokou částku. S firmou jsme se dlouho hádali, ale nakonec jsme spor vzdali a uzavřeli ho velmi negativním hodnocením na oficiálních stránkách.

Autor: Šárka Cvrkalová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články