Módní firma Victorie Beckham je už několik let ztrátová. Může za to i koronavirus

od Šárka Cvrkalová
2 minuty čtení
victoria beckham
Zdroj: BAKOUNINE / Shutterstock

Victoria Beckham je v módním světě bezpochyby jednou z nejvýraznějších postav. Společně se svým manželem Davidem tvoří prakticky dokonalý pár a doposud se zdálo, že jim v jejich životě nic nekazí plány. Teď to ale vypadá trochu jinak, Victoriina značka se totiž dostala do finančních problémů.

Oba podnikají a vynáší jim to velké peníze. Zatímco Davidovi se daří ve všech ohledech, Victoriina nejvýraznější činnost, tedy její působení ve světě módy, jde poněkud z kopce.

Značka, která nese jméno slavné manželky fotbalové legendy, je už nějaký ten čas výrazně zadlužená. Čísla se nedávno objevila v britských médiích a nejde o nemalé částky.

Výrazné ztráty

Podle serveru Marca dluží v současné době módní značka Victoria Beckham celkem přes 64 milionů dolarů. Jen v roce 2020 byly ztráty podniku 7,8 milionů dolarů. O rok později dokonce zhruba dvakrát tolik. Podle majitelky firmy za to může především koronavirus.

„Během covidu naše tržby klesly, měli jsme problémy s dodavateli. Snažili jsme se rychle reagovat a ztráty co nejvíce snížit,“ uvedli zástupci firmy podle serveru Fashion Network. Podle médií se ale zdá, že s problémy se firma potýkala už dříve.

Zdroje, které hovoří o problémech během covidu, zároveň ale naznačují, že Victorie Beckham chce v podnikání pokračovat a že v následujících letech má v plánu rozjet byznys, který ji z problémů může dostat.

V roce 2022 očekávali vyšší čísla

Generální ředitelka společnosti Marie Leblanc v roce 2021 podle Financial Times uvedla, že bude v roce 2022 podnik vykazovat čísla vyšší. „Vstoupili jsme do nové kapitoly a naše energie je zaměřena na urychlení růstu a využití plného potenciálu značky,“ řekla tehdy.

To se sice naplnilo, ani tak se ale nedostala firma Victorie Beckham ze ztrátové kategorie. Ostatním podnikům Beckhamových se podle všeho zatím daří. Je ale otázka, jak je nevlídná situace módní značky zasáhne nadále a jak se jí bude dařit v novém roce.

Zdroj: Fashion Network, Financial Times, Marca

Autor: Šárka Cvrkalová


Sdílet článek:Share on facebook
Facebook

Související články